Új jelszó kérése
Akciós Hírlevél
Hírek - Tesztek
TOP termékek
Információk

Fogyasztó Barát

Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Hivatalos garancia - Díjtalan házhoz szállítás

 

Termékeinket ellenőrizhetően hivatalos forrásból, közvetlenül a magyarországi márkaimportőrökön keresztül szerezzük be, így a nálunk megvásárolt termékek esetén Ön élvezheti a hivatalos magyar jótállási feltételeket, a márkaimportőrök terméktámogatását és a jogszabályoknak megfelelő hivatalos magyar számla előnyeit!

Hivatalos forgalmazói garanciával értékesítjük a webáruházunkban található összes terméket, mint például a házimozi erősítő, médialejátszó, Nas szerver, hangfal és Blu-Ray lejátszó termékeket, így ha elromlott a megvásárolt termék, nincs más dolgod, mint eljuttatni a hivatalos márkaszervizbe! A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Mielőtt azonban eljuttatod a szervízbe, javasolt felvenni a kapcsolatot a márkaszervízzel (jótállási jegyen megtalálod), hogy kiderüljön, a készülék valóban hibás és a szállítása hogyan történjen... Első lépésként készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat, azaz a vásárlást igazoló számlát (vagy másolatát) és a jótállási jegyet. Ezt a megvásárolt házimozi erősítő, médialejátszó, Nas szerver, hangfal, hangsugárzó és Blu-Ray lejátszó termékekkel együtt kaptad kézhez, mint ahogyan a számlát is. A jótállási jegyen történő bármilyen utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. Elveszett jótállási jegyet NEM tudunk pótolni, így azt kérlek gondosan őrizd meg!

Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és eltérő szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető opciókról, mert sok esetben ezek a kényelmi szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék oda- és visszaszállítását is! A márkaszervizek jellemzően a tömegközlekedésen nem szállítható, nagy méretű és súlyú termékek esetén a jótállás idején ingyenes helyszíni javítást biztosítanak az ország egész területén, vagy ha ez nem megvalósítható, akkor gondoskodnak az el- és visszaszállításról.

A javítás ideje függ a javításra szoruló konkrét házimozi erősítő, médialejátszó, Nas szerver, hangfal, hangsugárzó vagy Blu-Ray lejátszó típusától és annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi! A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a szerviznél érdeklődj, ahol leadtad a készüléket javításra!

 

A webáruházunkban megvásárolható termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján 12 hónap jótállás érvényes. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújthatnak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék márkaszervize vállalja, a garancia időn belül. Egyes gyártók több éves garanciát is vállalnak a termékekre, melyet az egyes házimozi erősítő, médialejátszó, Nas szerver, hangfal, hangsugárzó vagy Blu-Ray lejátszó termékeknél külön jeleztünk. Napjainkban a kötelező garancián túlmenően adott jótállás általában valamilyen regisztrációhoz kötött a forgalmazó weboldalán, így a csomag kézhezvételekor érdemes alaposan áttanulmányozni a jótállási jegy tartalmát és az extra garancia érvényesítésének feltételeit.

A jótállási időtartam a vásárlás (kézhezvétel) napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes, kivétel, ha ettől hosszabb jótállást vállala a termék magyarországi forgalmazója. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.

Mire nem érvényes a jótállás?

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • A márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver/firmware vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás.


Várhatóan mennyi idő lesz a javítás?
A javítás ideje függ a házimozi erősítő, médialejátszó, Nas szerver, hangfal, hangsugárzó vagy Blu-Ray lejátszó típusától, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.

 

MEGBÍZHATÓ CSOMAGSZÁLLÍTÁS - GLS

A GLS-sel feladott csomagok gyorsan és biztonságban megérkeznek. Megbízható csomagszállítás rövid határidőkkel - ez a GLS egyik erőssége. A belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat.

Miért választottuk a GLS-t?

  • A címzett e-mailen és SMS-ben értesül a csomag feladásáról.
  • Háromszori kézbesítési kísérlet.
  • Esti kiszállítás: a GLS a depóvárosokban 17.00 és 20.00 óra között is kézbesít igény esetén.
  • Az elmúlt 5 évben feladott több ezer csomag sértetlen kézbesítése!

A tények önmagukért beszélnek, így Ön a rendelés leadásakor biztos lehet abban, hogy a megrendelt házimozi erősítő, médialejátszó, Nas szerver, hangfal, hangsugárzó és Blu-Ray lejátszó termék sértetlenül, épségben fog megérkezni a rendeltetési helyére.

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.