Termékeinket ellenőrizhetően hivatalos forrásból, közvetlenül a magyarországi márkaimportőrökön keresztül szerezzük be, így a nálunk megvásárolt termékek esetén élvezheted a hivatalos magyar jótállási feltételeket, a márkaimportőrök terméktámogatását és a jogszabályoknak megfelelő hivatalos magyar számla előnyeit!
Hivatalos forgalmazói garanciával értékesítjük a webáruházunkban található összes terméket, így ha elromlott a megvásárolt termék, nincs más dolgod, mint eljuttatni a hivatalos márkaszervizbe, vagy felvenni velünk a kapcsolatot! A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Mielőtt azonban eljuttatod a szervízbe, javasolt felvenni a kapcsolatot a márkaszervízzel (jótállási jegyen megtalálod), hogy kiderüljön, a készülék valóban hibás és a szállítása hogyan történjen... Első lépésként készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat, azaz a vásárlást igazoló számlát (vagy másolatát) és a jótállási jegyet. Ezt a megvásárolt termékekkel együtt kaptad kézhez, mint ahogyan a számlát is. A jótállási jegyen történő bármilyen utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után. Elveszett jótállási jegyet NEM tudunk pótolni, így azt kérlek gondosan őrizd meg!
Ha a termékhez nem tartozik külön jótállási jegy, akkor kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot meghibásodás esetén, mivel ilyenkor a számla egyben a jótállási jegy, így a garanciális ügyintézés is rajtunk keresztül történik.
A javítás ideje függ a javításra szoruló konkrét terméktől és annak hibájától. A javításokat minden esetben szakember végzi! A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz megállapítja a szakszerűtlen kezelés (pl.: rövidzárlat), vírus, nem jogtiszta szoftver, stb. okozta meghibásodást. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a szerviznél érdeklődj, ahol leadtad a készüléket javításra!
A webáruházunkban megvásárolható termékekre 12 hónap jótállás érvényes. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújthatnak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék márkaszervize vállalja, a garancia időn belül. Egyes gyártók több év garanciát is vállalnak a termékekre, melyet az egyes termékeknél külön jeleztünk. Napjainkban a kötelező garancián túlmenően adott jótállás általában valamilyen regisztrációhoz kötött a forgalmazó weboldalán, így a csomag kézhezvételekor érdemes alaposan áttanulmányozni a jótállási jegy tartalmát és az extra garancia érvényesítésének feltételeit.
A jótállási időtartam a vásárlás (kézhezvétel) napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes, kivétel, ha ettől hosszabb jótállást vállalt a termék magyarországi forgalmazója. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős rész) tekintetében újra kezdődik.
Mire nem érvényes a jótállás?
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség, felhasználó által okozott rövidzárlat) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Hibásan telepített vagy nem gyártói szoftver/firmware illetve vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.
Várhatóan mennyi idő lesz a javítás?
A javítás ideje függ a termék típusától, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.